Termeni și condiții

I. CONDIȚII DE UTILIZARE

Acești Termeni și condiții reglementează relația dintre www.okosgazdiro, operat de compania Okosgazdi Kft., persoana juridica maghiară cu sediul social in 2030 Érd, Strada Mérnök Nr. 43., Ungaria, Cod unic de identificare (CUI): 25705575-2-13, înregistrată la instanța regională din Budapesta sub nr. 13-09-182040, nr de telefon 031.229.7490, email: info@okosgazdi.ro

pe de o parte, și Utilizatorii site-ului și serviciilor de pe Site (denumite în continuare „Utilizatori”) pe de altă parte.

Vă rugăm să citiți integral Termenii și condițiile publicate înainte de a utiliza informațiile și serviciile comerciale oferite pe Site (denumite în continuare „Servicii”). Prin vizualizarea Site-ului, fiecare Utilizator este obligat automat să respecte condițiile descrise mai jos.

Acest document conține informații despre activitățile „Okosgazdi.ro” și condițiile generale de utilizare a serviciilor oferite de „Okosgazdi.ro”, care reglementează relațiile dintre noi și fiecare dintre utilizatorii noștri.

Confirmarea Termenilor și condițiilor este o condiție necesară și obligatorie pentru încheierea contractului între Utilizator și „Okosgazdi.ro”.

Acceptând Termenii și condițiile, Utilizatorul acceptă prelucrarea datelor sale personale pe baza unui contract între acesta și „Okosgazdi.ro”. Aceste informații sunt nume si prenume, numar de telefon, adresă fizica și adresa de e-mail.

II. DEFINIREA TERMENILOR UTILIZATI

În sensul acestor Termeni și condiții generale, următorii termeni trebuie înțeleși în următorul sens:

Site web - http://www.okosgazdi.ro și toate subpaginile sale.

Consumator/Utilizator- este orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau servicii care nu sunt destinate desfășurării unei activități comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, ca parte contractanta în temeiul prezentei legi, acționează în afara domeniului său de activitate comercial sau profesional.

Termeni și condiții - Acești Termeni și condiții, care includ condițiile de utilizare, politica de confidențialitate, cookie-uri, reguli de înregistrare și livrare, soluționare voluntară a litigiilor, formulare de anulare a contractului și schimbare și orice alte informații relevante din punct de vedere juridic localizate pe Site.

Date personale - informații despre o persoană care dezvăluie identitatea sa fizică, psihologică, mentală, familială, economică, culturală sau socială.

Bunuri - bunuri corporale mobile, cu excepția articolelor vândute sub executare sau prin alte măsuri de către organele autorizate de lege, precum și a articolelor abandonate sau confiscate în favoarea statului, declarate pentru vânzare de către organele guvernamentale. De asemenea, mărfurile ce contin apă, gaz și electricitate atunci când sunt oferite spre vânzare, ambalate într-un volum limitat sau într-o cantitate fixă.

Contract de vânzare - un contract în baza căruia comerciantul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra bunurilor către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul pentru acestea, inclusiv contractele care au ca obiect atât bunuri cât și servicii.

Procedura de soluționare a litigiilor pentru consumatori - o procedură de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care îndeplinește cerințele acestei legi și este realizată de un organism de soluționare a litigiilor pentru consumatori.

III. SERVICII OFERITE

Art. 1. Pe Site, utilizatorii au posibilitatea de a încheia un contract de vânzare-cumparare și livrare a mărfurilor oferite de „Okosgazdi.ro”.

Toate comenzile sunt trimise prin site-ul www.okosgazdi.ro. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a îndeplinit și este de acord cu aceste termene și condiți, precum și cu procedura de reclamații.

IV. ÎNREGISTRARE ȘI IDENTIFICARE

„Okosgazdi.ro” identifică Utilizatorii Site-ului stocând fișiere cookie pe serverul Site-ului și pe adresa IP a Utilizatorului.

„Okosgazdi.ro” are dreptul să colecteze și să utilizeze informații despre Utilizatori din motive și în scopul îndeplinirii contractului general cu Utilizatorul. Informațiile prin care o persoană poate fi identificată pot include nume, telefon, adresă, e-mail, precum și orice alte informații furnizate în mod voluntar de către persoană la înregistrare. Informațiile includ, de asemenea, orice alte elemente pe care Utilizatorul le introduce, le utilizează sau le pune la dispoziție atunci când utilizează Serviciile furnizate de „Okosgazdi.ro”.

Numai persoanele cu varsta peste 16 ani se pot înregistra pe site. La înregistrare, persoana marchează o casetă care indică faptul că are 16 ani.

„Okosgazdi.ro” are grija și responsabilitatea cuvenite pentru a proteja informațiile despre Utilizator, care i-au fost facute cunoscute la înregistrare, cu excepția cazurilor de forță majoră, evenimentului accidental sau a actelor nocive ale terților.

În formularul de înregistrare, completat de Utilizator la înregistrare, „Okosgazdi.ro” indică caracterul obligatoriu sau voluntar al furnizării datelor și consecințele refuzului de a le furniza.

„Okosgazdi.ro” poate dezvălui date personale către terți numai în cazurile prevăzute de lege și în circumstanțele prevăzute de lege sau cu acordul explicit al Utilizatorilor.

Utilizatorul se poate înregistra completând formularul pus la dispozitie la înregistrarea online, disponibil pe Internet pe site-ul web Okosgazdi.ro, pentru a-și exprima acordul cu Termenii și condițiile generale.

Făcând clic pe butonul virtual cu textul „Înregistrare” sau alt text similar care are puterea confirmării în scris a Termenilor generali, Utilizatorul face o declarație electronică în sensul Legii privind documentele electronice și semnătura electronică, declarând că este familiarizat cu Termenii generali, ii acceptă și se angajează să ii respecte.

„Okosgazdi.ro” poate stoca în fișierele cookie pe serverul său adresa IP a Utilizatorului, precum și orice alte informații necesare pentru identificarea și reproducerea declarației sale electronice pentru acceptarea Termenilor generali în caz de dispută legală. Textul Termenilor și condițiilor este disponibil pe internet pe site-ul „Okosgazdi.ro” într-un mod care permite stocarea și reproducerea acestuia.

La completarea cererii de înregistrare, Utilizatorul este obligat să furnizeze date complete și corecte despre identitatea (pentru persoane fizice), statutul juridic (pentru persoanele juridice) și alte date solicitate de formularul electronic al „Okosgazdi.ro”, precum și să le actualizeze în 7 (șapte) zile de la schimbarea lor. Utilizatorul declară că este de acord să furnizeze datele personale necesare, asigurându-se astfel că datele pe care le furnizează în timpul procesului de înregistrare sunt adevărate, complete și exacte și le va actualiza la timp.

În cazul informațiilor false, „Okosgazdi.ro” are dreptul de a încheia sau suspenda imediat și fără o alta notificare furnizarea serviciilor, precum și de a menține înregistrarea Utilizatorului.

La înregistrare, Utilizatorul primește un nume de utilizator unic, care poate fi e-mailul specificat de Utilizator, și va stabili o parolă pentru a accesa serviciile disponibile prin site-ul web Okosgazdi.ro.

Utilizatorul își poate gestiona profilul de pe site. Prin contul său, utilizatorul poate:

  • 1. Vedea istoricul comenzilor plasate
  • 2. Urmări starea comenzii

Numele de utilizator cu care se înregistrează Utilizatorul nu îi acordă alte drepturi decât cele menționate în mod expres în prezentele Termeni și condiții generale.

In cazul in care Utilizatorul reprezinta o persoană juridică, este obligat să introducă numele si prenumele său și adresa, respectiv denumirea persoanei juridice pe care o reprezinta.

Utilizatorul este obligat să ia toate măsurile necesare, pentru a-și proteja parola, precum și de a nu dezvălui terților parola sa și de a notifica imediat „Okosgazdi.ro” în cazul in care nu isi poate accesa contul, precum și in situatia in care este probabila o incercare de acces neautorizat sau exista suspiciunea unui astfel de acces. El are responsabilitatea de a-și proteja parola, suportand riscul dezvaluirii acesteia oricarei alte persoane precum și oricarei acțiuni întreprinse de acesta sau de un terț prin utilizarea parolei sale.

V. COMANDA

Consumatorii folosesc interfața site-ului web Okosgazdi.ro pentru a încheia contracte de vânzare-cumpărare pentru produsele de pe „Okosgazdi.ro”.

În lipsa produsului/produselor din stoc, Okosgazdi.ro își rezervă dreptul de a refuza comanda.

După selectarea unuia sau a mai multor produse aflate la vanzare pe site-ul web Okosgazdi.ro, Utilizatorul trebuie să adauge produsele in cosul de cumparare.

Este necesar ca Utilizatorul să furnizeze detaliile livrării și să aleagă metoda de plată, după care să confirme comanda prin interfața site-ului.

La plasarea unei comenzi, Utilizatorul primește o confirmare prin e-mail, confirmand faptul ca a fost acceptata comanda.

Vă rugăm să rețineți că „Okosgazdi.ro” este inclus in programul Fair Store (Magazin de Incredere) operat de Online Comparison Shopping Kft., persoana juridica maghiara cu sediul social in Str. Rákóczi 70-72. 1074 Budapesta, Ungaria, cod fiscal 24868291-2-42, prin intermediul site-urilor web www.compari.ro, www.pazaruvaj.com si www.arukereso.hu. In acest sens, adresa de e-mail a utilizatorului și denumirea produsului achiziționat de catre acesta de la Okosgazdi.ro va fi stocate în baza de date a companiei Online Comparison Shopping Kft. pentru  transmiterea unui chestionar referitor la opinia Utilizatorului in raport de produsul achizitionat. Detaliile referitoare la modalitatea de prelucrare a datelor personale in acest scop sunt descrise la adresa https://www.compari.ro/static/magazin_de_incredere_magazine.html. Conform declarației noastre de confidențialitate, aceste informații nu sunt furnizate terților.

„Okosgazdi.ro” are dreptul de a refuza încheierea unui contract cu un Utilizator in cazurile in care:

  1. există o încălcare de către Utilizator a Termenilor și condițiilor generale;
  2. comportamentul Utilizatorului s-a dovedit a fi inadecvat pentru reprezentanții Okosgazdi.ro
  3. abuzurile sistematice au fost identificate ca venind de la utilizator împotriva „Okosgazdi.ro”.

VI. CUM SE FACE O COMANDĂ

Comenzile sunt acceptate pe site 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv weekend-urile și sărbătorile legale. Nu este necesar să va înregistrați cu un profil de utilizator pentru a genera o comandă prin intermediul site-ului. Există mai multe modalități de a comanda un produs / produse de catre consumator/utilizator:

Comanda pe site - Puteți plasa o comandă prin intermediul butonului “Adaugă in coş” situat lângă fiecare produs disponibil. Acest buton adaugă produsul selectat în coșul de cumpărături, după care utilizatorul/consumatorul are posibilitatea de a adăuga mai multe produse în coșul de cumpărături sau de a continua pasii până la finalizarea comenzii. După finalizarea comenzii, consumatorul/utilizatorul are posibilitatea de a vizualiza produsele pe care a decis să le cumpere, prețurile acestora și suma finală de plată, precum și să beneficieze de o reducere suplimentară dacă are un voucher de reducere sau alt cod promoțional. Utilizatorul poate completa comanda cu un profil deja înregistrat, poate înregistra un cont nou sau poate completa doar informațiile necesare despre plătitor și destinatarul expedierii: nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresă de livrare și alegerea modalitatii de plată. După finalizarea comenzii, va fi trimisă o confirmare la adresa de e-mail specificata de consumator/utilizator. Pentru fiecare etapă a procesării comenzii (confirmare disponibilitate, trimitere, etc.), utilizatorul/consumatorul va fi notificat cu un e-mail separat. Pentru a observa starea curentă a comenzii, precum și istoricul comenzilor anterioare, numai utilizatorii/consumatorii care si-au creat un cont de client le pot urmări din contul personal pe www.okosgazdi.ro.

Comenzile și întrebările de la clienți sunt procesate de către operatorii www.okosgazdi.ro în timpul orelor de lucru. Cadoul pentru fiecare comandă poate fi diferit, în funcție de promoțiile curente. Okosgazdi.ro își rezervă dreptul de a face modificări și corecții la cadourile oferite, în funcție de caracteristicile ofertei curente.

În cazul în care există situații de fraudă identificate, Okosgazdi.ro își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create şi de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.

De asemenea, daca o Comandă la care s-a oferit produs cadou este respinsă sau returnată integral, Clientul/Utilizatorul este obligat să returneze şi produsul cadou nedeteriorat şi nedesigilat.

Informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe www.okosgazdi.ro (imagini statice / dinamice / texte ) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Okosgazdi.ro nu este responsabil pentru ambalarea din fabrică a produselor, precum și schimbările de aromă pe care producătorii le efectuează periodic.

Toate prețurile, inclusiv prețurile promoționale, sunt valabile până la retragerea sau expirarea ofertelor. Reducerile nu pot fi cumulate.

Cumularea ulterioară a comenzilor nu este posibilă din motive tehnice

VII. PRETUL AFISAT

Prețurile produselor oferite sunt cele indicate pe site-ul web „Okosgazdi.ro” la momentul plasării comenzii, cu excepția cazurilor de eroare evidentă.

Prețurile mărfurilor includ TVA, în cazurile în care este prevăzut să fie taxat.

„Okosgazdi.ro” își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite pe site în orice moment fără notificare prealabila, iar astfel de modificări nu vor afecta comenzile deja plasate de utilizator.

VIII. PROBLEME LA EXECUTAREA COMENZII

Executarea comenzii dumneavoastră poate fi împiedicată din oricare din următoarele motive:

  • Unul sau toate bunurile comandate nu sunt disponibile in stoc - caz în care vă vom contacta cât mai curând posibil;
  • Nu s-a efectuat nici o plată (întârzierea efectuării plății) de către Utilizator dacă a ales ca metoda de plata transferul bancar;
  • Utilizatorul a furnizat o adresă de livrare incorectă sau incompletă;
  • Lipsa unui numar de telefon corect si actual, pentru a contacta utilizatorul;
  • Probleme tehnice.
  • În cazul în care apar probleme cu livrarea din vina noastră, toate cheltuielile suplimentare pentru trimiterea sau primirea mărfii raman in sarcina noastră. În toate celelalte cazuri, expedierea ulterioară se va efectua pe cheltuiala Utilizatorului.

IX. METODE DE PLATĂ

Atunci când utilizatorul returnează o marfă cu dreptul la o rambursare a sumei plătite din orice motiv, prețul produsului se reduce cu valoarea reducerii primite, aplicată acelui produs in momentul cumpararii, și numai suma plătită efectiv de utilizator va fi recuperabila.

Utilizatorul poate achita pretul bunurilor comandate folosind una dintre optiunile listate pe site.

Plata in numerar la livrare prin curier

În cazul în care utilizatorul alege opțiunea de livrare prin curier și plată cu numerar la livrare, el trebuie să plătească prețul articolelor comandate, împreună cu prețul de livrare al curierului la primirea mărfurilor.

Plata online

Plata sumei datorate se face prin transfer bancar în contul bancar al www.okosgazdi.ro. La primirea sumei in contul nostru bancar, vă vom trimite comanda. In acest caz, la primirea bunurilor nu datorati plata către curier.   

În cazul în care utilizatorul alege o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț, utilizatorul poate fi obligat de termenii și condițiile și/sau taxele impuse de o astfel de terță parte.

"Okosgazdi.ro" nu este răspunzător dacă o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț nu este disponibilă sau nu funcționează din motive care nu pot fi atribuite "Okosgazdi.ro".

X. RECLAMAȚII ȘI RETURNAREA PRODUSELOR

Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fara a da nici un motiv, fara compensații sau penalități, în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către utilizator sau de către o terță parte desemnata de acesta.

Pentru a-și exercita dreptul în temeiul acestei clauze, utilizatorul trebuie să notifice fără ambiguitate "Okosgazdi.ro" decizia sa de a se retrage din contract prin numirea bunurilor pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii făcute și ale livrarii, inclusiv, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, detaliile persoanei care a plasat comanda, detaliile persoanei care a primit livrarea și data livrării.

Puteți găsi informații detaliate despre exercitarea dreptului de retragere pe următoarea pagină.

În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea nr. 449/2003, utilizatorul este obligat să depoziteze bunurile primite, sa mentina calitatea  și siguranța acestora până la momentul returnării lor catre www.okosgazdi.ro în forma în care au fost primite.

Utilizatorul este obligat să returneze bunurile prin predarea acestora la "Okosgazdi.ro" sau la o alta persoana prealabil indicata si autorizata de către acesta, în termen de 14 zile de la data la care utilizatorul si-a exercitat dreptul de a se retrage din contract.

La returnare, mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de utilizare sau denaturare a aspectului comercial (de exemplu, ambalaje rupte, tipla, etichete îndepărtate, piese lipsă etc.). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Consumatorul nu are dreptul să anuleze contractul dacă este vorba de produse sigilate și care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă (de exemplu, hrana animalului, suplimente alimentare, produse cosmetice). La astfel de produse retunarea produselor nu este posibilă dacă consumatorul a deschis ambalajul de protecție a produsului și/sau a început utilizarea prevăzută, deoarece în acest caz nu este exclus ca  produsul să fi intrat în contact cu orgaismul unam sau cu lichide biologice umane sau bacterii, iar astfel calitatea de sănătate și igienă a produsului nu se mai pot garanta.

Returnarea sau schimbul de produse neambalate nu se efectuează. 

"Okosgazdi.ro" are dreptul de a amâna rambursarea plăților până la returnarea bunurilor sau până la data la care se furnizează dovada că mărfurile au fost expediate înapoi, oricare dintre acestea este mai devreme. Rambursăm prețul de achiziție în termen de 14 zile de la data retragerii dumneavoastră din contract. Conform legii însă, avem dreptul să așteptăm mai întâi să returnați produsele, pentru a efectua plata.

În cazul în care utilizatorul nu își îndeplinește obligația prevăzută mai sus sau nu notifica "Okosgazdi.ro" despre o eventuala depasire a termenului de 14 zile de retragere din contract și fără a furniza un motiv întemeiat pentru aceasta intarziere, se consideră că a retras declarația de retur si de retragere din contract.

În cazul în care, în cadrul executării contractului, "Okosgazdi.ro" a suportat costurile și utilizatorul se retrage din contract, "Okosgazdi.ro" are dreptul de a reține suma corespunzătoare costurilor suportate sau de a solicita plata acestora.

Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care motivul este:

  1. pentru livrarea de bunuri efectuate la cererea consumatorului sau în conformitate cu cerințele sale individuale (personalizare);
  2. pentru livrarea de bunuri sigilate care au fost desfacute și/sau testate după livrare sau pentru bunuri nu pot fi returnate din motive de igienă personală și de sănătate.

Costurile de transport pentru returnarea bunurilor de la client catre www.okosgazdi.ro vor fi suportate de catre Utilizator, fiind recunoscut dreptul său de a alege dacă il va returna personal la biroul magazinului partener sau il va expedia prin curier.

Modalitati de retur

Coletul poate fi trimis: 1222 Budapesta, Strada Háros nr. 7., Ungaria

Expedierile cu plata numerar la livrare sau cu taxa de livrare nu vor fi acceptate!

Dacă doriți, putem şi să vă trimitem un curier DPD pentru produsul, produsele care nu corespund(e) dorinței dvs.

Va rugam sa respectați pașii de mai jos:

  • Ambalati coletul in cutia originala sau intr-o cutie de carton infasurata in folie de plastic transparent. Dacă utilizați aceeași cutie în care ați primit comanda vă rugăm să îndepărtați eticheta veche. Dacă returnați mai multe produse, puteți pregăti un singur colet, iar dacă trimiteți mai multe colete, generați etichetă pentru fiecare colet.
  • Alegeți produsele pe care doriți să le returnați indicând și motivul returului.
  • Dacă coletul este trimis prin poşta, durata acestui proces se poate extinde până la 3-4 săptâmăni.
  • În cazul retragerii din contract, banii se vor rambursa imediat ce ajunge coletul la noi.

După ce produsul retrimis ajunge înapoi la noi, vă vom rambursa prețul prin transfer bancar. Din acest motiv, vă rugăm să introduceți și numărul contului dvs. bancar prin email.

Informații privind returul atunci cand este însoțit de reclamatii pentru produse:

După ce coletul ajunge la departamentul de retur, în cazul în care returul este acceptat, procedura de soluționare a reclamației și remedierea defectelor durează aproximativ 30 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare.

În cazul în care mărfurile primite de un consumator nu corespund caracteristicilor stabilite în magazinul online, costurile returnării bunurilor sunt suportate de www.okosgazdi.ro.   

"Okosgazdi.ro" va restitui în întregime în acest caz valoarea plătită a bunurilor returnate în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contract.

Banii intodeauna se returneaza în contul bancar menționat de către dumneavoastră prin email (info@okosgazdi.ro). Indiferent daca comanda a fost platită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră prin email.

XI. GARANȚII ȘI CREANȚE

Utilizatorul are dreptul de a invoca orice neconcordanta a mărfurilor livrate cu situatia marfurilor la livrare, în cazul în care, după livrare, sunt observate aceste neconcordante in raport de comanda transmisa.  

"Okosgazdi.ro" nu este responsabil pentru orice diferență în culori din cauze naturale sau de  diferente în reproducerea de culori de la diferite modele de ecrane/monitoare.

Toate bunurile care fac obiectul unui serviciu de garanție sunt însoțite de documentele necesare cu informații pentru perioada de garantie (in general de 24 de luni), condițiile și locul serviciului de garanție.

Consumatorul nu poate contesta conformitatea bunurilor de consum cu contractul de vânzare atunci când contractul a fost cunoscut sau nu s-a notificat neconformitatea.

Consumatorul are dreptul de a returna produsele comandate, indiferent dacă fabricantul sau comerciantul a furnizat o garanție comercială a mărfurilor.

Atunci când se îndeplinesc conditiile necesare unui retur, cererea se face prin înlocuirea mărfurilor cu altele corespunzătoare si asa cum s-a convenit, "Okosgazdi.ro" va păstra utilizatorului condițiile de garanție inițială.

La efectuarea reclamatiei pentru produsele comandate, consumatorul poate pretinde rambursarea sumei plătite, înlocuirea produsului cu un altul echivalent cu cel primit in comanda sau pentru reducerea prețului. Cererea se face în scris, prin e-mailul specificat.

Clientul ar trebui să furnizeze informații clare, complete și lipsite de ambiguitate cu privire la situatia sa în scris și în termenul legal pentru depunerea unei cereri de retur pe adresa de e-mail: info@okosgazdi.ro.       

La depunerea reclamatiei, utilizatorul indică obiectul acesteia, modalitatea preferată de a o rezolva, respectiv valoarea sumei revendicate, precum și adresa, numarul de telefon și adresa de e-mail de contact. Pentru ca situatia să fie rezolvata cât mai curând posibil, este de dorit, de asemenea, să se trimita poze (numai dacă acest caz se referă la anumite produse). După ce cazul a fost revizuit și procesat, veți primi un răspuns scris la adresa de e-mail de la care a fost formulata cererea (Okosgazdi.ro nu este răspunzătoare pentru nicio problemă în afara controlului nostru pentru a primi mesajul în termenul legal).

La depunerea unei cereri, consumatorul trebuie să anexeze și documentele pe care se întemeiază cererea, și anume documentul de plată pentru mărfurile primite (eliberat de curier la primirea expedierii); protocoale, acte sau alte documente care stabilesc neconformitatea bunurilor cu cele convenite; alte documente care stabilesc motivatia returului.

Curgerea termenului pentru formularea unei reclamatii este suspendata pe toata durata de timp necesara pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului. Dacă "Okosgazdi.ro" a furnizat o garanție comercială a mărfurilor, iar durata garanției este mai mare decât termenele limită pentru depunerea reclamatiei, cererea poate fi formulata până la expirarea garanției comerciale.

"Okosgazdi.ro" menține un registru al reclamatiilor depuse. Utilizatorului ii este trimis un document la adresa de e-mail specificată, in care este indicat numărul de cerere din registru și tipul de bunuri. Atunci când "Okosgazdi.ro" satisface cererea, aceasta emite un act care este redactat în duplicat și furnizează o copie pentru utilizator.

"Okosgazdi.ro", în cazul cererilor rezonabile, aliniază mărfurile în conformitate cu contractul de vânzare în termen de o lună de la depunerea cererii de către utilizator.

În cazul în care produsul nu este reparat și după expirarea termenului prevăzut la paragraful anterior, utilizatorul are dreptul de a rezilia contractul și de a-i fi rambursata suma plătită sau de a solicita o reducere a prețului bunurilor de consum în conformitate cu art. 22 din Legea nr. 449/2003

Alinierea produselor în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru utilizator. Aceasta nu suportă niciun fel de costuri pentru expedierea bunurilor sau materialelor de consum și a lucrărilor legate de repararea acestuia.

In caz de neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare și în cazul în care utilizatorul nu este mulțumit de soluționarea cererii, el are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni: anularea contractului și rambursarea sumei plătite de acesta sau  reducere de preț.

Utilizatorul nu poate pretinde rambursarea sumei plătite sau de a reduce prețul bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu unele noi sau să repare mărfurile în termen de o lună de la depunerea cererii consumatorului.

Comerciantul este obligat să duca la indeplinire o cerere de anulare a contractului și să ramburseze plata de către consumator atunci când, după ce a satisfăcut trei solicitari ale consumatorului prin efectuarea de reparații/inlocuiri la același produs, în perioada de garanție, apare ulterior o nepotrivire de produs cu contractul de vânzare.

Consumatorul nu poate pretinde rezilierea contractului în cazul în care neconformitatea bunurilor de consum cu contractul este neglijabilă și acest lucru nu împiedică utilizarea sa normală.

XII. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Drepturile de proprietate intelectuală pentru toate materialele și resursele situate pe site-ul web al "Okosgazdi.ro" (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în temeiul legii privind drepturile de autor și drepturi conexe, si aparțin "Okosgazdi.ro". În consecință, utilizatorii "Okosgazdi.ro" și nu pot folosi aceste materiale în contradicție cu legislația în vigoare. Atunci când se constata copierea sau reproducerea de informații în afara celor permise expres, sau orice altă încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală asupra resurselor "Okosgazdi.ro", acesta are dreptul de a solicita despăgubiri și pentru daunele directe și indirecte suferite.

Cu excepția cazului în care este convenit în mod expres, utilizatorul nu poate reproduce, modifica, șterge, publica, distribui și divulga altfel resursele informaționale publicate pe site-ul "Okosgazdi.ro".

"Okosgazdi.ro" se angajează să depuna diligența necesară pentru a permite utilizatorului accesul normal la serviciile prestate. "Okosgazdi.ro" își rezervă dreptul de a suspenda accesul la serviciile prestate. "Okosgazdi.ro" are dreptul, dar nu o obligație, la discreția sa exclusivă de a șterge resursele informaționale și materialele publicate pe site-ul său. Pentru  a raporta o eventuală încălcare a dreptului de autor va rugăm să ne trimiteți un email pe info@okosgazdi.ro.

XIII. REZILIEREA ȘI ANULAREA ACORDULUI

"Okosgazdi.ro" are dreptul, la propria sa discreție, fără a da un preaviz de reziliere unilaterală a contractului în cazul în care constată că serviciile prestate sunt utilizate încălcând aceste condiții generale, legislația din România și în general normele morale acceptate.

Cu excepția celor prevăzute în acești termeni și condiții generale, contractul dintre părți este reziliat și la încetarea activității "Okosgazdi.ro" sau la încetarea menținerii site-ului său web.

În afară de cazurile menționate anterior, oricare dintre părți poate rezilia acest contract prin notificarea in termen de o săptămână celeilalte părți în cazul nerespectării obligațiilor care decurg din contract.

Forma scrisă a contractului este considerată a fi indeplinita prin trimiterea unui mesaj de poștă electronică (e-mail), apăsând pe un buton electronic de pe o pagină cu conținut care este completat sau selectat de către utilizator sau bifarea unei casute (caseta de selectat) pe site-ul nostru, etc. în măsura în care declarația este înregistrată din punct de vedere tehnic astfel încât să poată fi reprodusă.

XIV. CLAUZA DE SALVARE

Părțile declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele din acești termeni și condiții generale se dovedește a fi nevalidă, aceasta nu implică invaliditatea întregului contract sau a altor părți ale acestuia. Clauza nevalidă va fi înlocuită de normele obligatorii ale legii sau de practicile stabilite.

XV. LEGEA APLICABILĂ

Dispozițiile legislației actuale a Romaniei se aplică tuturor aspectelor care nu sunt acoperite de aceste condiții generale. 

XVI. LIVRAREA

Livrarea bunurilor comandate este efectuata prin curier la o adresa specificata de catre utilizator, fie la domiciliul sau fie la oricare alta adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Costurile de livrare sunt în sarcina Utilizatorului, cu excepția cazului în care se menționează altfel în mod expres pe site.

Înainte de a trimite bunurile comandate, "Okosgazdi.ro" are dreptul de a contacta utilizatorul la telefonul specificat de el, pentru a specifica detaliile comenzii și/sau livrarea.

"Okosgazdi.ro" nu este răspunzătoare pentru valoarea prestabilită a comenzii în cazurile în care utilizatorul a indicat date cu caracter personal incorecte, incomplete și/sau inexacte, inclusiv atunci când a indicat o adresă sau un numar de telefon telefon incomplet, inexact sau fictiv.

Livrarea se face în termenele descrise în fiecare opțiune de livrare în modulul de interfață de comandă. În circumstanțe excepționale, "Okosgazdi.ro" își rezervă dreptul de a prelungi perioada de livrare prin informarea promptă a consumatorului.

Utilizatorul este obligat să revizuiască mărfurile în momentul livrării în prezența curierului și să notifice imediat dacă se constată discrepanțe, deficiențe și daune. În cazul în care utilizatorul nu reușește acest lucru, livrarea se consideră acceptată fără obiecții.

În cazul livrărilor internaționale, se aplică normele de livrare și primire a expedierilor către serviciul poștal național în cauză și legislația națională relevantă a țării în care se află destinatarul mărfurilor.

Toate taxele de import la importul bunurilor sunt în sarcina utilizatorului. Utilizatorul nu poate pretinde o rambursare dacă a refuzat să plătească taxele de import sau să primească expedierea. "Okosgazdi.ro" își rezervă dreptul de a modifica metodele disponibile de livrare și de plată și/sau termenii acestora în orice moment prin postarea metodelor disponibile de livrare și plată pe site-ul web, fără notificare prealabila. 

XVII. LITIGII

Consumatorii pot utiliza Platforma Europeană de soluționare online a litigiilor (ODR), disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr, portal unic de acces care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile între parti.

Soluționarea alternativă a litigiilor/ADR/între consumatori și comercianți este o procedură de conciliere în afara instanței în mod voluntar.

Comisiile comune de conciliere asistă la încheierea unui acord între consumatori și comercianți în litigiile privind contractele de vânzare de bunuri și prestarea de servicii.

Comisiile generale de conciliere sunt definite pe o bază regională și sunt competente să rezolve litigiile dintre "Okosgazdi.ro" și utilizatorul este o Comisie de conciliere comună cu sediul Sliven și zona de acțiune a teritoriului regiunii Sliven și Yambol.

Lista consolidată a entităților SAL recunoscute din Statele membre ale Uniunii Europene poate fi găsită la adresa web https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show

Acești Termeni și Condiții și Procedura Reclamaţiilor intră în vigoare la 04 mai 2021. Modificările aduse Termenilor și condițiilor și Procedurii Reclamărilor sunt rezervate.

Ultima dată de actualizare a declarației noastre privind cookie-urile: 2024.02.13