Astfel puteți cumpăra de la noi!
La noi, puteți aranja convenabil și rapid cumpărăturile pentru animalele dvs. de companie.
Pentru a achiziționa un produs, apăsați pe butonul „Adaugă în coș” situat în dreptul fiecărei variante de produs disponibile. Puteți vizualiza conținutul coșului dvs. în orice moment dacă dați click pe pictograma coșului din colțul din dreapta sus. De asemenea, accesând pagina coșului de cumpărături, puteți introduce sau modifica datele de livrare și apoi puteți finaliza comanda.
Comenzile sunt acceptate pe site în 24 de ore și livrate în decurs de 2-5 zile lucrătoare pe întreg teritoriul României. În unele cazuri, vă rugăm să rețineți că anumite produse vin/pleacă direct de la fabrică și astfel procesul de livrare poate fi un pic mai îndelungat, dar în cazul acesta vă vom anunța.
Cu posibilitate de livrare gratuită la domiciliu pentru comenzi de peste 230 Lei și inclusiv.
Comanda dvs. va fi livrată de către serviciul de curierat GLS România la adresa menționată de dvs., care poate fi chiar și locul dvs. de muncă sau la unul din oficiile ori automatele GLS selectate de dvs. la plasarea comenzii.
Costuri de livrare:
- Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 230 Lei și inclusiv
- În cazul unei comenzi între 150-230 Lei, costul de livrare este de 15.9 Lei
- În cazul unei comenzi sub 150 Lei, costul de livrare este de 19.9 Lei
De obicei, puteți aștepta livrarea în termen de 2-5 zile lucrătoare. Data exactă vă va fi comunicată de către noi, iar mai apoi serviciul de curierat GLS vă va informa prin e-mail cu o zi înainte de livrare.
Modul de plată
Puteți plăti produsul (produsele) comandat(e) și orice costuri de expediere curierului la livrare în numerar sau cu card de credit (ramburs).
Desigur, puteți plăti și online cu cardul de credit sau prin transfer bancar la momentul plasării comenzii.
Livrare la automatele şi oficiile GLS
Nu aveți timp să așteptați curierul? Nicio problemă, cereți livrarea coletului la un automat sau oficiu GLS și ridicați-l atunci când vă este convenabil. Puteți ridica pachetele de la oficii GLS în timpul programului normal de lucru, iar din automate NON-STOP.
Vă informăm că dacă veți ridica pachetul dintr-un automat, puteți plăti doar cu cardul de credit.
Iar în acest caz taxele de livrare sunt aceleași cu cele de livrare la domiciliu.
Ridicarea produselor personal
Deocamdată nu este posibil să ridicați coletul personal deoarece depozitul nostru este localizat în Budapesta.
Contactați-ne pentru a vă ajuta!
Ne puteți contacta prin e-mail la info@okosgazdi.ro sau la nr. de telefon 031.229.7490 de Luni până Vineri între orele 9-17:30. Dacă nu răspundem, vă vom suna înapoi cât se poate de repede deoarece fie servim un client în depozit, fie suntem la telefon cu un alt client. Pentru orice fel de întrebări despre comenzi și produse puteți să ne scrieți la adresa de email. Ne vom strădui să vă răspundem în cel mai scurt timp posibil.
Și nu uitați, dacă nu sunteţi mulţumit de produsul comandat, nu ezitați să îl returnați sau să ne contactați. Puteți găsi informațiile detaliate despre exercitarea dreptului legal de retragere în 14 zile de la data primirii produsului(lor) pe următoarea pagină.