Biogance Parfum

50 ml | Orient (Citrus & Spices)

Lipsă temporară de stoc
23 puncte de fidelitate
53 90 Lei
Biogance Parfum

50 ml | Pure Male (Wooded & Aromatic)

În stoc
23 puncte de fidelitate
53 90 Lei

Brandul Biogance s-a născut din colaborarea mai multor experți: un crescător, un farmacist, un biochimist și doi antreprenori pasionați și iubitori de animale de companie care au alcătuit echipa de bază care a visat brandul Biogance. Compania a fost înființată în 2008 în inima regiunii Loire, unde se află cel mai important laborator francez de produse de îngrijire și igienă animală organice și naturale din Franța. În ultimii 15 ani, compania a plasat bunăstarea animalelor și inovația în prim-planul strategiei sale de cercetare și dezvoltare. Produsele lor sunt inspirate de natură și formulate cu ingrediente active organice și ingrediente naturale. Acestea nu conțin parabeni, nu conțin fenoxietanol și, cel mai important, procesele lor sunt lipsite de teste pe animale. Laboratorul Biogance dispune de propriul centru de cercetare și dezvoltare, astfel încât sunt responsabili pentru toată producția, ambalarea și distribuția - ceea ce le permite să controleze întregul lanț valoric și să garanteze calitatea produselor fabricate 100% în Franța.

odQRSeD.

Ce valori reprezintă marca Biogance?

  • Respectul și angajamentul față de animale: la Biogance, respectul față de animale se află în centrul a tot ceea ce facem. Acesta este motivul pentru care gama lor este formată din produse realizate din ingrediente organice și naturale. Produsele lor sunt perfect adaptate la nevoile specifice ale fiecărui animal. De asemenea, garantează că produsele lor nu conțin parabeni, fenoxietanol și uleiuri de origine animală și că formularea produselor lor este concepută pentru a fi compatibilă cu eficiența și respectul pentru natură. Toate produsele Biogance sunt lipsite de teste pe animale.
  • Respectă mediul înconjurător: ambalajele produselor Biogance pot fi reciclate pentru a respecta mediul înconjurător chiar și atunci când sunt folosite. În procesele lor de fabricație, aceștia dau prioritate utilizării de produse și materii prime nepoluante, în conformitate cu abordarea lor privind responsabilitatea socială.
  • Inovație. Urmărind mereu cele mai recente tendințe de pe piață, se străduiesc să le ofere clienților lor produse noi, care sunt mereu îmbunătățite pentru a răspunde nevoilor lor.
  • Calitate: la Biogance, calitatea produselor noastre este unul dintre cele mai importante aspecte. Echipa lor de asigurare a calității lucrează zilnic pentru a se asigura că din mâinile lor ies produse de cea mai bună calitate. Procesul de producție este certificat cu ISO 22716 (bune practici de fabricație). Biogance este, de asemenea, prima companie care oferă produse controlate sub denumirea Organissime cu eticheta Ecosoin aprobată de ECOCERT. Această gamă de produse respectă principiile sistemului de referință ECOCERT. Ce înseamnă acest lucru? Utilizarea de ingrediente care provin din surse regenerabile și sunt prelucrate prin procese ecologice. Produsele lor nu conțin OMG-uri, parabeni sau fenoxietanol.

Ce fel de produse oferă compania Biogance?

Biogance Parfum

Pure Male

Caracteristici:

  • Parfum proaspăt și îndrăzneț de lemn și mosc
  • Fără alcool

Instrucțiuni de utilizare:

  • Se agită înainte de utilizare.
  • Pulverizați pe blana câinelui de la cel puțin 30 cm distanță
  • Evitați contactul cu ochii, gura.

Spring

Caracteristici:

  • Parfum romantic, proaspăt și floral.
  • Mimosa - Bergamot - Geranium - Jasmine - Lemn de santal - Cassis
  • Fără alcool

Instrucțiuni de utilizare:

  • Se agită înainte de utilizare.
  • Îndepărtați la cel puțin 30 cm distanță de blana animalului.
  • Evitați contactul cu ochii, gură.

Parisian

Caracteristici:

  • Cocktail parizian din trandafiri
  • Vanilie și cremă de nucă de cocos
  • Fără alcool

Instrucțiuni de utilizare:

  • Se agită înainte de utilizare.
  • Îndepărtați la cel puțin 30 cm distanță de blana animalului.
  • Evitați contactul cu ochii și gura.
Ultima dată de actualizare a declarației noastre privind cookie-urile: 2024.02.13